3.10.06

דודים

חברות וחברים אהובים
oo*!*oo~?~o*!*o~?~oo*!*oo~]~]

השעה הייתה ארבע לפנות בוקר
הציפורים עוד נחרו על העצים
בכי זלעפות הומטר מהחדר הסמוך
ואיים לחלחל לעולם בדרכו המתמידה והחודרנית
האישה הראשונה ואני שאיננו רגילים
לזמזום בכיים של קייטנים
זינקנו ממיטה שאינה שלנו
אל תוך תפקיד מהסדרה "שומרים על אחיינים"

אכן שוד ושבר
אך אין מה להיבהל או לדאוג
זה רק הדובי שישב לייד הפיל הוורוד
ולא במקומו הקבוע לצד הג'ירף
ותודו שזו סיבה מספיק טובה
להתפרצות לבה נזלתית מהאף.

כך בתוך בועת החשכה
כורי שינה ניסו לשמור על מיקומן
ולנו הייתה ילדה בוכה
שעוד שלוש שעות הולכת לגן
אז עשינו הסכם ופשרה מאולתרת
שאצל אמה בודאי לא הייתה מאושרת
והבאנו את כל הג'ונגל בניצוחה של הקטנה
אל המיטה הגדולה בחדר השינה.

היתרוון הבולט של להיות דודים
טרום המעבר למחנה ההורים
הוא להיות תמיד האנשים האהודים
אלו שלא אמורים לחנך
ולסרב ב"לא עכשיו" או " רק אחרי הארוחה"
אלא, אלה שמהנהנים לכל משימה בשמחה.

אלה שההורים רואים בהם אתנחתא מזדמנת
הפתרון הקלאסי לשעות של חופשה
והרבה יותר זול מאומנת
והילדים מחכים להם בציפייה ארוכה
כי לבטח יגיעו עם איזו מתנה
או הפתעה מתוקה.

ולנו הדודים זה נראה כל כך ברור מאליו
אנחנו רק מחכים לשמור עליה או עליו
כי מרגע שנולדו, נפתח לנו חלון של אהבה
עצום וחזק שלא ידענו כמותו עד עכשיו
אהבה שלא שמורה לזוגיות
או למשפחה הקרובה
אף לא בני דודים או חברים
מן אהבה חזקה ובלתי תלויה
אולי הקרובה ביותר
לאהבה של הורים.

+

מקווה לראות אתכם הערב
יום שלישי י"א בתשרי התשס"ז
{שימו לב חברים !!!! היום בגלל כמה ממטרים צפויים וחוסר זמני בציוד – חוזרים למשכן החורף הקודם}
לוצ'ה ß בוגרשוב 33 משעה 21:30

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

סוף כל סוף:
1. השיר הזה מוקדש באהבה ליובל , גיא , עמנואלה והארי הקטן.
2. אחחח איזה כייף היה יום כיפור, מלבד הסליחות והטיהור הנפשי, היה שקט נהדר ואויר אמיתי ואנשים נזכרו שאפשר לצאת וללכת בלי מטרה, לדבר, להיזכר ולטייל בשדרה, ועל הדרך להוריד איזה קילו מהגזרה, אחח איזה יום כיפור נפלא.
3. סידורים והקמות- להיום אין !!!! כי אנחנו משחקים ב-לוצ'ה בבוגרשוב 33,אז כל מה שצריך זה, לבוא עם חיוך ולהביא גם קצת לוחות, שעונים וסטים פרטיים עד שנחדש את המלאי ( בכל זאת עברו שלוש שנים)
4. הקבועים: 2006 , 2005 , 2003-2004 . תגובות שירים ו-רשימת התפוצה .5. סוכות בפתח – אז חג שמיייח

4 תגובות:

  1. Bracha26.6.11

    מה אגיד ומה אומר משורר כזה הרבה הרבה זמן לא נתפר....
    רציתי לכתוב חרוז אבל יוצא לי סתם פארש

    כל הכבוד מאוד מאוד יפה
    במיוחד שזה נוגע בשושלת שלי ....

    השבמחק
  2. שני26.6.11

    יפה לי, ההקדשה....
    אני מבינה ששמרתם על הילדים של מיקי, כל הכבוד, אני מחכה כבר לחוות אהבת אחיינים, לי קשה להבין את כמות האהבה שאתם מרעיפים עליהם, ולא שאני מתלוננת (חלילה) אבל לפעמים אני ה-מ-ו-מ-ה מהאהבה שלכם...כייף גדול.
    בכל מקרה, בדיוק בכיפור דיברנו על זה כי ההורים פוצצו את הילדים בממתקים ונתנו להם כל מה שהם רוצים ואני מנסה ככה לשמור על איזון ולא להתפחלץ, אבל אבא אמר לי שמתפקידם להיות סבא וסבתא ולא מחנכים...אז סתמתי....
    מייל יפה. אהבתי.

    השבמחק
  3. Eran Luz26.6.11

    הי עזי,
    זה השיר המושלם ביותר שקראתי שלך..

    אוהב נשיקות

    אם יצא לנו, נקפוץ לומר שלום
    (בעצם רק אני, כי נשותינו המתוקות נפגשות לארוחת ערב לדעתי..)

    אוהב
    ערן

    השבמחק
  4. נירית26.6.11

    תמיד כשראיתי בנות שתולות תמונות אחיינים מאחורי השולחן המשרדי , חשבתי איזה בונבון אבל מה משעמם להם בחיים ?!
    כי בוא נודה שבתור סינגלים סיפורי גראפס וצעדים ראשונים זה פחות מעניין את הסובבים...
    והיום כשאני כבר דודה לשני זאטוטים, גם אני נפלתי בשק אהבה ויש לי גם תמונות של הקטנטנים
    כי הפתח שהם פתחו לי בלב הולך ומתרחב כמו הבלון הכחול והצהוב והאדום והירוק שבסוף התפ-ו-צץ
    ואם קצת עצוב לי אני יודעת שיחד עם הקטנטנה לשיר את תירס חם בים בם בם, ישפר מיד את ההרגשה
    אין רק למי שיש אחיינ/ית מכיר את החום שהם מציפים... רק אל תבקשו שנשמור עליהם בזמן שהם ישנים...

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.