14.3.06

אוהב בנות


חברות וחברות אהובות
♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂♀♂

אני אוהב בנות
אם אפשר ימניות קיצוניות
פטריוטיות לאומיות שרוצות שליטה
בעיקר על שטחים משובחים במיטה

גם שמאלניות מתקבלות אצלי בברכה
בין הסדינים ומתחת לשמיכה
כשאנו משתוללים בין הקווים
הן תמיד מוכנות לויתורים כואבים

אני אוהב בנות שצועקות קדימה ו..כן
ושסניקיות שרוצות רק להתחתן
כאלה שאיתן כל מפגש הוא איחוד לאומי
שקשה להחליט שם מי דופק את מי

ועוד אני אוהב....

בנות עם הרבה חזון
הנמשכות לבעלי-און
שבשביל ביטחון מוכנות גם להתפשט
ועל העולם התחתון להשתלט

אבל לרוב...

עדיפות הבנות שהשינוי איתן מורגש
בו כל לילה ולילה אתה מופתע מחדש
אלו בנות מהפכניות שלעולם לא טועות
ואני אוהב גם את אלו שלוקחות לריאות

ובכלל...

אני אוהב בנות מכל לאום ומגזר
עם רעלה או שביס או נרות בכיכר
את אלו שלובשות את המכנסיים
ואת אלו שלא עוזבות את הכיריים
את הנלחמות לשוויון
והנכנעות ברפיון
את המנומסות
והכעוסות
המתונות
והשנונות
אני פשוט כל כך אוהב בנות.


+

הערב - יום שלישי י"ד באדר.
חג פורים !!! היפ היפ !! הריי !!
בואו מחופשים ... ( אין שום דבר מיוחד אבל זה כזה כייף להתחפש )
לקפה לוצ'ה בוגרשוב 33 מ- 21:00
אז המון חיים טובים וניפגש
עזי.

אפשר להשיג אותי – למרות שאני בהנג אובר קטלני - ב: 0523414857

אודאוט:

. פורים שמייח לכולם. תתחפשו ותעשו שטויות – זה החג הכי כייפי בעולם בערך. תשתכרו כל עוד הכיס מרשה. תצחקו – תשתטו – תרקדו – ואל תשכחו יש יום אחד בשנה שזה מותר ולגיטימי – אז אל תהיו חנונים וצאו מהקווים ..
2. איזה כייף !!! כמה תגובות הגיעו שבוע שעבר, כל הכבוד לכל העונים תמשיכו ותמשכו אחריכם אחרים... כן כן.. גם את שמהנהנת מול המסך ואומרת "אולי באמת אני אגיב הפעם...אמממ לא יודעת..." וכן גם את שחושבת "על זה אני חייבת להגיב.. אני רק אשמור את זה בצד לרגע...." או לארבע שנים !!! יאללה תפתחו את הראש ותתפרצו בכל המילים שאתם מכירים – זה כייף, זה משחרר...ופורים יכול להיות אחלה נקודת התחלה ..לכו על זה...ואם אתם צריכים השראה..תקראו את התגובות האחרונות.
3. הבחירות בפתח – כלומר בעוד שבועיים – אז הכי חשוב זה להעריך את יום החופש שקיבלנו במתנה, לקום בבוקר מוקדם – להשפיע – ולנצל את שארית היום לפינוקים.
4. הקבועים : שירים של אחרים - מומלץ לקרוא את דני לפני שבועיים- גדול !!! , 2005 , 2006 .
5. אגב בקשר לרשימת התפוצה – קיבלתי כמה שאלות מצחיקות ביותר – אז אני אסביר איך זה עובד. לוחצים על הלינק ואמורה להיפתח לכם תוכנת המייל המותקנת במחשב עם הכתובת שלי ezywhite@hotmail.com ואז אתם אמורים לכתוב את השם והכתובת אליה אתם רוצים לקבל את המייל ולבקש להצטרף. עכשיו לשלוח אלי. מבטיח לעשות את העבודה.
6. אוהב אתכם הרבה. גם את הבנים.

8 תגובות:

  1. Ezy, I think your writing is extra ordinary, like you. Just want to make sure: at this moment, although you love all girls, you are only into one (THE special one, right?)
    Miss your parties …
    A
    p.s. not even one word about fat girls! Insulting. Do you love us too? I already gained 8 kilos and growing.

    השבמחק
  2. נירית26.6.11

    קולינה,
    אוהבות גם אותך !
    אל תשכח את הבנות שעונות לך במרץ ....
    פורים שמח לכל בן ובת (-;

    השבמחק
  3. אבישי26.6.11

    עוד יום שלישי גדול שהתוצאות תמיד עולות על הציפיות .
    כל שבוע מחדש .....
    תודה תודה תודה.
    אתה באמת עושה כייף.
    אבישי

    השבמחק
  4. רון26.6.11

    בדיוק בשבילך וורד המציא מספור אוטמאטי. זה נחמד להתמש בו. ככה לא טועים בספירה, וזה גם נראה ישר ויפה.

    אודאוט זה בשבילי לפורים כאילו?

    השבמחק
  5. הדסי26.6.11

    חחחחח חמוד לאללה!!
    אני מקווה שהכותרת הייתה מוקדשת לי הפעם!

    השבמחק
  6. sharon26.6.11

    אז... אם כבר דברת עוד על אהבה...
    היא לעיתים יכולה להשכיח
    יכולה להבטיח
    יכולה להמתיק
    ועד כדי להצחיק...
    ניצוצות כוכבים ופרפרים של אביב
    קרני שמש עוטפות בבוקר של זיו.

    אהבה היא כזאת שממלאת את הלב
    יכולה בפנטזיות, אשליות וגם בכאב..
    תהיות של אולי, של מתי, של עכשיו
    ומן דחף להגשים ולהיות עוד נאהב.

    אהבה היא כזאת שאי אפשר בלעדיה
    מלטפת , מכייפת למרות כל פחדיה.
    מנציחה,
    מטיחה,
    מחישה,
    מתישה,
    נותנת, לוקחת
    משקרת, בוטחת.

    אהבה יכולה להפריח עם קשתות גון וצבע
    ולשפוך ירוק- עד על ג'ונגל הטבע
    וכחול של ים וצהוב קרן אור
    וקורטוב ורוד בתולי שעל תומה הוא ישמור.
    ואדום כן אדום של סקס ושל רוך
    אהבה היא כזאת שיכולה לרומם ולדעוך.....
    אמר זקן חכם שאותה מים רבים לא יוכלו לכבות,
    ומה לנו, יקיריי, נותר בחיים??...רק לשמור עליה חזק חזק, ולהמשיך ולקוות.

    השבמחק
  7. yafit7.7.11

    ezka!!!!!!!!!!!!!! u did it again :)
    amazing - knowing that this is really you!
    i like this purim...i can't get out of my home because of purim parties around.... too many pkakim :)
    seeya later

    השבמחק
  8. יעל ס7.7.11

    עושה לי טוב השירים שלך
    עושה להרגיש בבית משום מה
    אני בטיווואן עכשיו
    אצל לקוח בחדר ישיבות עמוס כבלים ספקים ובורדים,
    עם רעש קבוע של מאוררים.
    אז בדיוק שם זה עושה מין תחושה טובה לא מוסברת.


    (פתאום יש זמן לקרוא מה שהוזנח ביום יום העמוס)



    יום טוב,

    יעל

    (צעדנו זרים – לא מכירים/מכירים מהמכללה מאושרים מניצחון מכבי בפיינל פור לפני כמה שנים ברח' אבן גבירול שנראה אז כמו קרנבל אחד גדול)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.