10.1.06

יומולדת - 2

   חברים וחברות אלופים

#-----()------)(------()-------#

אחרי חמש כוסות וויסקי
אתה חושב אחרת ('חושב' זו מילה חזקה מדי)
אתה מאושר אחרת
הסמיילי מתפרש על הפנים
הכבלים מתרופפים מבפנים
הכל נראה פשוט
הבר-מן , החבר'ה משמאלי והכוסית מימין
כולם מתחילים לשוט
מחייכים מסביבי
בחיבוק דמיוני
עוטף אותי באהבה מזדמנת
רגעית ומיוחדת
תשתה,  תשתה !
זה יומולדת.

יומולדת
אני מפנים את המילה
ומוריד אותה עם שלוק בירה קרה
מנסה לא להיכנס למעבה של רצינות
בודק במראה אםאני עדיין מבסוט
וכדי לשמור על רוח כזו של שטות
הטלתי על היושבים לפני – תחרות
הרי טריוייאלי שביום זה בדרך כלל
מברכים אותך בהמון מזל
אבל הנה אני זורק לכם כפפה
למצוא למזל תחלופה
ולהמציא לי ברכה מקורית
או איחול מיוחד שמוגש בזווית

יומולדת
איך חורגים מהברכות השגורות
ונמנעים משליפת מניארות ברורות
מסתבר שצריך מעט אלכוהול
ראש פתוח ( אולי קצת כחול )
קונוטציה מקרית ושלילת הגיון
ואפשר להפציץ באחלה רעיון
היפיפיה מימין הסתובבה על הבר
פצחה ראשונה: "אני מאחלת שממחר...
אחרי הנג-אובר עצבני, תפתח את העיניים
ובברז במטבח יזרום וויסקי במקום מים"
צחקתי בחדווה
על כיוון המחשבה
והסתובבתי לחבורה משמאלה
לבשר שהרף כעת עלה.

יומולדת
מלמלו השלושה כמתאמצים לחשוב
אין לנו אפילו שביב של קוריוז טוב
ומייד הזמינו עוד סיבוב של משקאות
מה שבטוח – צריך להמשיך לשתות
ואחרי לחיים קולני מרעיד אווירה
נתלו מבטיהם בנקודה לא נראית בתקרה
עד ש..
"יורקה!!" קם האחרון ובעיניו החשש
שזאת מימין – ששיוכה לא מאושש
תגיב על האיחול בתנועת יד חדה
ואז לחש: "שתתעורר בבוקר לידה"
צחקתי בהנאה אדירה
אומץ עם אלכוהול זו תכונה נדירה
עוד צחוקי מתגלגל לו חזרה לשגרה
והמאחל התורן מתיישב לו בשוכרה
קפץ הנמוך והשלים את היתר
"שתתעורר עם עוד חמישה סנטימטר"
הבר-מן התפלץ מהאיחול האחרון
והזמין את כולנו לסיבוב ניצחון.
יומולדת
לא צריך לישון.


מוזמן כל מי שמאמין בחיים טובים
ומי שלא ...
שיבוא ונוכיח לו אחרת

הערב יום שלישי 10.01.06  י' בטבת.

קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-  21:00 עד  1:00 בלילה.

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

שווה ליצור איתי קשר ב: 0523414857 

הדברים שבסוף:
1.      ברכות מקוריות ייתקבלו בברכה, תודה לכל המגיבים, יומולדת שמייח.
2.   הקבועים: 2006, 2005, הצטרפות, התמונות, התגובות  .

9 תגובות:

  1. רוני וגל26.6.11

    הי עזי, אז באמת? יומולדת?
    .....
    מאחלת לך ש.... תמצא דירה, בחורה, כלב... עם מכולת קרובה וחבילת כבלים מתאימה...
    כי זה מה שכולם רוצים לא?
    האמת היא, שאני מאחלת לך שהכי תהנה מאיפה ואיך שאתה עכשיו.
    כי מחר... הכל יכול להשתנות.

    יומולדת שמח.

    אנחנו מצאנו דירה ישנה - בלויה עם חצר באזור
    בכוונה לשפץ אותה בטירוף.... רק שגילינו שהתענוג יקר משחשבנו
    וייתכן מאוד שעשינו טעות בבחירת הדירה...
    את כל תכולת הדירה בשכנותך מכרנו לבעל הדירה החדש
    וכרגע אנחנו על ארגזים בבית ישן בריח נפתלין...
    ומה איתך?
    אם אתה עובר בסביבה - תקפוץ לבקר - הרצל 14 - אזור
    מבטיחים להזמין רשמית כשיהיה יותר מרוהט ומסודר.

    ד"שים חמים.
    גל ורוני
    השכנים לשעבר

    השבמחק
  2. מיטל26.6.11

    מה העיניינים גבר גבר,

    אנסה לא להיות רגילה
    וזאת ברכה אמיתית ולעניות דעתי גם נחמדה:
    שכל המשאלות עד האחרון שבהם יתגשמו בשנה זו
    במטרה שתוכל לחלום חלומות חדשים עססיים וטובים לקראת השנה שתבוא לאחר מכן
    וכך שגלגל ימשיך להתגלגל
    וכמובן כך לעולם לא תפסיק לחייך

    אז שיהיה בהצלחה בגיל..... (השלם את החסר),
    שתמשיך לכתוב שירה ( היום זה עזר ברמות גבוהות עזר לי לחייך - תודה )
    ורק שיהיה טוב
    וכמובן מזל"ט

    השבמחק
  3. חושנית26.6.11

    חושן,
    @@@@@****!!!!!!!******!!!!!!!****!!!!!!@@@@@
    (תן לי כפיים על הניסיון של הכותרת)

    אז מעבר לברכה בטלפון אני מצרפת לך ברכת יומולדת (שיוצאת ישר מהלב) קצת בנאלית אבל זה מה שיוצא לי בעבודה..
    זה צרור איחולים וברכות..
    קודם כל שתהיה לך שנה חושנית.!
    שתמצא בה את האחת (שמספיקה)
    שתגרה את חושייך (ויש כאלה לפחות 5) .
    שתגלה בעצמך מקומות חדשים (בלי ידייםJ )
    ותיפרד ממקומות אפלים (שלא נראה לי שקיימים אצלך).
    שתיצור את עצמך מחדש אבל תשאיר את הבסיס (כי הוא טוב - וסוס טוב לא מחליפים)

    שתיזכר כל בוקר מחדש עד כמה העולם אוהב אותך ועד כמה אתה אור גדול...
    שתמשיך להעריך דברים ולא לקבלם כמובן מאליו (אם מקבלים כמובן מאליו אז מתחיל לשעמם ולהיות לא כיףJ)

    אל תשכח למרות הגיל שאחרי חושך בה האור ואחרי לילה יש יום...
    שהדשא ירוק, השמש צהובה והשמיים כחולים בהמון גוונים....
    להסתכל על פרח קטן (עדיף על הסגולים הפיציים האלה שיוצאים ישר אחרי הגשם) ולהעלות חיוך , כך סתם בלי סיבה.

    שתמצא דירה שתעשה לך את זה בדקה ראשונה בלי שכירות מטורפת ובלי בעלת בית חרשת.
    שתיהיה עשיר בלב ולא רק בכיס

    שתזכור כל יום שלישי לשלוח לנו את השיר השבועיJ

    ושתזכור תמיד.... שאוהבים אותך!!!!!!!
    יומולדת שמח חושן יקרJ

    אוהבת
    חושנית.

    השבמחק
  4. נדב26.6.11

    אח שלי מה המצב.
    טוב שיש את ימי שלישי , כך אני מרגיש שאנחנו בקשר קבוע.
    אנשים שואלים " מה עם עזי?", "תגיד, אתה בקשר עם משהו מהצבא?" ואני באינסטינקט עונה- " בטח , אני בקשר עם עזי כל שבוע"
    אז גבר, למרות שבתחלס לא נפגשנו כבר למעלה משנה, אין לי מושג איפה אתה גר, האם אתה רווק או נשוי, ילדים (לא להגזים), אני יודע איפה אתה עובד לפי האי מייל , האם אתה עדיין קירח , או שמא חזרת למראה של הקוקו.
    דבר אחד אני בטוח... אתה כשרון מבוזבז. אז תפסיק לחפש באגים במחשב , וצא אל הדרך..
    וחוצמזה, תבוא לבקר חתח'ת חרא.
    נדב

    השבמחק
  5. רוני26.6.11

    הי עזי,
    הפעם הייתי חייבת להגיב,
    כי חשבתי שזה די מגניב-
    גם לי היה יום הולדת (שלושים!)
    וזו הרי ממש הצטרפות מקרים...
    תהיתי אם נולדנו באותו היום אולי,
    אני ב- 7.1 – ואתה מתי?
    לאחרונה הצטרפתי לרשימת התפוצה,
    ומאז אני מאוד מרוצה...
    אמנם בחרוזים אני לא חזקה ממש,
    וזה לרוב יוצא מאולץ ומטופש,
    אני גם לא בעניין של שח או קפה,
    אבל אתה לעומת זאת כותב כל כך יפה..
    תודה- זה מה שרציתי לומר,
    וגם שאתה בחור מאוד מוכשר.
    אז שיהיה המון מזל טוב,
    שתמיד תנצח בשח, ובעיקר שתמשיך לכתוב!
    J
    רוני

    השבמחק
  6. Lior Gal26.6.11

    מזל טוב איש יקר, אני לא מרגיש מקורי.
    הופ הופ טרללה אתה צובר וותק על פני הכדור
    שתמשיך לחיות בשקט
    (מבלי להפריע את שלום הציבור)
    תשתה לחיי נשים חדשות, חברים ותיקים והרבה חוויות
    ושתוכתר השנה לאלוף הבלתי מעורער
    בבליץ זוגות...

    השבמחק
  7. מאור7.7.11

    לעיתים אין ברירה, וצריך להודות,
    גם אם זה עלול להביך,
    שכשהגיל מתחיל לעלות,
    עדיף את הציפיות להנמיך.
    כלומר, הגיל יש לו טבע,
    הוא עולה, ותמיד!!!,
    אך בדרך של קבע,
    מגיל העשרים אנו רצים,
    ואיתנו הכרס שנעשית קצת עבה,
    אבל לפחות מפסיקים האנשים,
    לשאול: "מה עשית בצבא?"...
    ומה כבר אפשר לאחל? ...
    עוד בריאות וגם אושר, צחוק וחיוך?
    שיהיו גם אלה וגם דברים אחרים,
    שקשה לומר בהרבה חרוזים
    ואמרה דנה ברגר, אי פעם מזמן
    ואם היה אומר את זה דילן הייתי למקור הרבה יותר נאמן, שאם אין סיבה למות אז אין סיבה לחיות אז גזרזר, שתמצא סיבה למות (ולא... רעות היא לא סיבה מספיק טובה)

    השבמחק
  8. Dani Grossman-Shved7.7.11

    בשורה טובה מבית החולים מובי-דיק
    (עאלק-הדסה-רק-בלי-השיק):

    התחלתי להגיב מחדש לגירויי
    הדגדוג
    של השירים שלך !

    שיר כאב עובר ושב
    איזה מזל אני
    פנוי עכשיו -

    בקשר ליומולדת - ממ.. מוזר מאד-
    שלושת החברים הכי טובים
    + סבתא ואחות של סבא
    + אמא של חבר
    + דודה של חברה
    = כולם חוגגים בינואר
    את יום ההולדת -
    אפילו המשורר / שחקן שח
    משתכר בתחילת השנה
    ולא בגלל אישה
    ולא בגלל גרסה חדשה
    *
    חנויות הפרחים עמוסות באיילון
    וגברים מתנצלים חושבים על פתרון
    חג ארור
    יום שמח מלא בשיכחה
    והרבה ברכות כאילו-מקוריות
    לאותה תחושה מביכה

    אני נולדתי אגב בקיץ
    לא שזה ממש קשור
    אבל הפרספקטיבה הזאת
    בכל זאת עוזרת -

    משל - בוא נבדוק מה עזי עשה
    איך הוא ציין וחגג
    (ו*יין על הגג)
    קודם כל שיחגגו על שפנים
    אולי כמה ארנבים-נגנים
    ועכבר זקן עם מפוחית ותוף
    על דני
    ננסה את זה בסוף
    *
    אלכוהול לא מצליח תמיד,
    ולא תהיה פה שום תובנה חדשה על נוזלים וכוסות
    בכלל - התגובות הליריות שלי ספק מצליחות לעבור,
    בטח שלא לעזור,
    ובכל זאת - הרמת כפפה
    ולי יש יד:

    מאחל לך באהבה
    שתגיב תמיד לגירויים
    גם ביד וגם ברגל
    גם בפופיק וגם בראש
    גם בשירה וריקודים
    ותמיד- מוקף בחברים.

    אהוי,
    ד.

    השבמחק
  9. Yael F7.7.11

    עזי המסכן, חלפה לה עוד שנה
    ופינתה מקומה לתהייה משונה -
    "תכלס, מה עשיתי בחיים שלי עד כה?
    מי אני, מה אני, ולמה אני פה?"

    אותן סוגיות אקזיסטנציאליסטיות למיניהן
    יכולות לגרום לך רק להתחרפן
    וטקסיות אמירת הברכות והאיחולים
    גם היא לא עוזרת את הדכאון להעלים

    כשחושבים על זה, החיים הם לא המצאה גאונית
    הם סתם קיימים, בלי סיבה ותכלית
    ואין זה משנה אם הנך הדוניסט או פרגמטי
    הדרכים מוליכות לאותו סוף דרמתי

    מה שחשוב וקובע זו רק האמונה
    הדת שתבחר בה, כלל לא משנה
    תאמין בעצמך, בקרישנה או באלוהים
    בלוציפר, בזאוס במתמטיקה או במדעים

    באיזו דת שלא תבחר, התמסר לה לעולם
    ורק אז תרגיש את החיים במלוא הדרם
    לסיום- קצת קיטש, הראוי ליומולדת
    הכינותי לך ברכה מיוחדת ומקודדת


    עד 120 (ויותר) חורפים
    זמן שיספיק לכל הכיופים
    יומולדת מאושר, מזל ושמחה

    לעולם אל תפסיק להאמין בעצמך
    ומעל לכל, הכי חשובה
    יובלות רוויים בהמון אהבה

    (שים לב לאות התחילית בכל שורה, הבאתי אותה בהינדוס השם שלך הא? ;)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.