30.5.05

גנבים בלילה


 חברים גנובים שלי

תאמינו לי ... אין אחריות לכלום...

פרצו לי לדירה
כן, שברו את הדלת לגג
מקרה מצער לכאורה
שגרם לי להיות קצת מודאג

מה שבעצם קרה זה...

שנפרצה לי השלווה
הפסטורליות השקטה
והשאננות הנאוה
כולן, הועפו בבעיטה

ותאמינו לי .. באמת..

זה לא המגבר שנגנב
או שלל המזומנים
אלא חוסר הבטחון שהוצב
בין רגשות החילול מבפנים.

אין ערבויות לשום דבר ...
ואי אפשר להתחייב על העתיד
כמו שאמרה לי חברה לשעבר
שחשבתי שתשאר לתמיד

והיא צדקה ... 

כי אכן....

לא ציפיתי לגשם שוטף בסוף חודש מאי
וגם לא שייגנבו לי את כרטיס האשראי
מודה שלא ראיתי את הפריצה לאוטו מתקרבת
ובטח שלא הוכנתי לפרידה הכואבת

חשבתי שהביטוח מכסה את כל התאונות
אבל ההפתעות הסתתרו באותיות הקטנות
והאחריות של הסלולרי תקפה לשנה שלמה
חוץ מגנבה, שריפה, אובדן ורעידת אדמה

אין בטחונות לכלום...

אפילו אי אפשר לסמוך על המייל הזה שיגיע ביום שני...

מקווה לראות את כולכם לעוד מפגש של מלכים ברוטשילד
למרות שלא בטוח שתבואו....

ביום שלישי בערב ( היום )
בשדרות רוטשילד
בין מאז"ה לבלפור

אז
חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

5 תגובות:

  1. Dani Grossman-Shved26.6.11

    אולי תכתוב פעם איזה שיר שמח, על
    זוג שדיים עליזים, קופצים תחת
    חולצה בלי חזיה ?

    ויכול להיות שטעמתי יותר מדי מן הצוף ומיןןןןן הפרח,
    אבל זה עדיין עושה לי את זה ,במיוחד
    בזמן שחודר האוויר האביבי הזה
    בין הבוקסר ובין
    הביצה.

    (* זה לא אני – זה המשורר ההוא שאמר את זה עם השיטה המוזרה שלו
    לח-רי-זה, , אבל אני מצטרף – וממשיך בפ-ראפ-ר-זה
    משלי - - - )
    - - ואני
    אוהב אנשים
    במיוחד נואמים
    כאלו שמוצאים זמן וסיבה
    לשמוע ולומר דבריםחכמיםמאד
    בעיקר עם עצמם ואת עצמם,

    ואני אוהב
    גנובים, במיוחד תמימים שאוהבים
    להקשיב לרחשי הפשע בתמימות
    תהומה,

    ומיד רצים
    לנייר ועט (ולמחק), לכתוב שבע פעמים
    אני
    אוהב
    אותך

    או לחילופין – לצאת לשדרה
    לשחק קצת שח.

    השבמחק
  2. יוליה27.6.11

    דייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אני לא מאמינה
    מה זה כל המכות האלו
    יציאת מצריים ממש
    בסוף תהיה בן חורין יקירי
    חבל לי נורא שאני לא יכולה להגיע גם היום
    אני מקווה ששבוע הבא.

    השבמחק
  3. Eran Raichel27.6.11

    יום שישי ב-12, אין יותר בטוח מזה, שלא תעשה לי קונצים....

    השבמחק
  4. Lior Gal27.6.11

    תהיה שלו, תנסה לא להתמרמר. כבר היה צריך להחליף את הריהוט בבית, והנה באו אנשים וזרזו את התהליך....
    נתראה בערב
    ליאור

    השבמחק
  5. Barak27.6.11

    SHHHIITTTT DDUUUDE .....
    העיקר הבריאות.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.