31.7.12

מיוזיק-גירל


חברות וחברות יקרות
♫●♫●♫●♫●♫●♫●♫●♫●♫

נדמה לי שזו הייתה ורד בכיתה ז בחטיבה
שהייתה חולה על פול יאנג ודוראן ודוראן
או אולי מירב שהייתה מוכנה להישבע
שמדונה מלכה ומשאירה לכולם עשן

נועה הכניסה לי את דיויד בואי לתמונה
ורינת השמיע לי את בוי ג'ורג' והלהקה
ורק ליאת שכולם קראו לה ליאת היפה
התעקשה על לו ריד ומחתרת הקטיפה

וכשהברזנו הגר השמיעה לי ראפ בתולי
ואלינור ניסתה למשוך אותי לכיוון המזרחי
אבל בתחילת התיכון הכרתי את טלי
שלימדה אותי לצלול לרוק כבד מטאלי

ולנטע לקח לא יותר מחצי יום גשום
להוכיח לי שפינק פלויד לא דומים לכלום
את נירוונה קיבלתי ביוון כמתנת גיוס מענבר
בטיסה אופנועית ודיסטורשן של רוחות מדבר

שירלי הכירה לי את רייג' אגיינסט דה משין
וליבי הנדיבה נתנה לי לטעום מפרל ג'ם עם סכין
רויטל חיכתה לי עם הנדריקס בתנוחת גיטרה מתוקה
במדי צבא באיזו אוגדה דרומית רחוקה

שמרית נתנה לי קלטת של סקורפיונס שלא הכרתי
ובברזיל זו שהשאירה אוסף לטיני למזכרת הייתה קטי
אחריה הייתה שירה שתרמה את קאונטינג קרוז
וחידשה לי עם סינדי לאופר את הקשר האבוד

שאותה אגב הכירה לי עינת איפה שהוא ביסודי
במסיבה הסגורה היחידה שהצלחתי להסתנן לבדי
ובאותו ערב בזכות רונה גם מייקל ג'קסון הפך למוכר
ופרינס וברונסקי ביט ושלא נדע גם אנשי הכפר

דפנה מהמכללה דרשה ממני פרודג'י בלי הפסקות
ואיזו ליצנית מפורים שהתעקשה רק על הדלתות
היו גם התאומות שגילו לי את רדיוהד גדולי הדור
ואת השותפה שטחנה את מורשיבה הלוך וחזור

והייתה את ההיא מקופת חולים וההיא מהתחתית
והאחיות מהטיול והשכנה עם המעלית
היו קלאסיות ושאנטיות ורוקיסטית אחת אמיתית 
אני פשוט כל כך אוהב מוסיקה שקשה לי להחליט.


                   +
 על שד' רוטשילד 

בין מזא"ה לבלפור   

אז חיים טובים וניפגש.

היה טוב:
1. יומולדת 9  צוין בכבוד ראוי בין עשרות אנשים נשים וטף , כוכבי עבר, אנשי דירקטוריון , קולגות, משפחה וכמובן סט נרחב של דוגמניות צמרת....מי שלא היה פשוט הפסיד.
2. היה כייף ומרגש , הערב הלך והתחמם מרגע לרגע וכמות האנשים רק גדלה ככל שנקפו השעות, הגדילו לעשות יוסי ואסף שהעבירו שיעורים למתחילים לקהל הרחב. השתייה הייתה מרווה , האוכל נהדר והאווירה בשמיים.
3. עוד שנה סוגרים עשור..אז יש לאם לשאוף.
4. לכל המצטפים החדשים שעלו זה עתה לרשימת התפוצה שלום !
את הלינק הזה ניתן להעביר, להעתיק , לפרסם ברבים, לתרגם לשפות זרות , לשבט, לשעתק , להקרין בפומבי, לקרוא לקהל ובעצם לעשות איתו ככל העולה על רוחכם.
5. יש לנו פרופיל בפייסבוק  , לכל החדשים וניתן להתחבר איתנו: להצטרף לקבוצה  
6. ואם כבר התחברתם צפו בתמונות משבוע שעבר – תמונות מיומולדת תשע
7. היום ערב רגיל וחמים כיאה לסוף יולי.
8. תודה לכולכם שאתם כאלה אתם.


2 תגובות:

  1. וואו!

    בא לי לפתח עכשיו איזה כפתור קומפייל במתנה,
    שיהפוף את המלים שלך לרשימת האזנה ;-)

    בתור מיזוגן חבוי, או בעצם - אחד שלמד והכיר מוזיקה כל חייו רק מבנים,
    נוסף עוד קורטוב של הערצה (אולי קנאה קלה)
    ובעיקר צורך להפנים

    כמה חשוב ללמוד ולהקשיב לאחרות
    ממש כמו לאחרים
    בעיקר אם מדובר באישה ובבנות
    הראשונים (הראשונות)

    שלך,
    דני

    השבמחק
  2. דני !! גדול אתה !!! בא לי לצעוק !!
    למה אתה לא כותב כל שבוע ?
    למה אני צריך למתוח חיוך ענקי בכל רבעון או חציון ?
    פעם היו זמנים
    בימי לוויתן העמומים
    שלכל מילה הייתה לך תגובה
    וכל מקטע נחרז באהבה
    או בתקווה
    שימשוך איזו רבע שעה עלובה
    אחחחח דני יא דני
    געגוע מהול בקריצה

    תודה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.