7.12.10

העקצוץ


      חברות וחברים יקרים
****************************

אני מקיץ לבוקרו של יום שאולי יהיה משמעותי בחיי
זה לא החלום שהציק או בישר לי לעשות
אבל העקצוץ ללא ספק קיים
מתפתח בלבלב ומטפס שדרה שדרה עד צוואר
בעוד תקופה כשאזכר בבוקר זה
ודאי אומר שהיה נקודת מפנה
שהשד התעורר ואיים להעיף את הפקק

אומנם בשנייה של חוסר מיקוד יכול להיות בוקר כזה
לבוקר נוסף של תכנות מחשבתי ואוטומטיות כללית
דרוש מעט מאוד כדי לנפץ את אותה רוח תזזית
שלוּ הייתה לי בלורית הייתה זו יוצרת בה חזית
נחוץ ריכוז על טיבעי והאחזות חסרת מעצורים
באותו קצף הגועש בי לעשות מעשים

אני מביט במראה ורואה דמות שצריכה סטירה
הגיע הזמן להרים משהו גדול היא מטיחה בי חזרה
היא זורקת לי את הכפפה בין מציאות לבבואה
ואני מרגיש איך החיידק מתחיל לזרום בדם
זה צריך להיות פרויקט חזק
רצוי מוזר – לא מובן  קו נטוי משוגע
שיגרום לאנשים להרים גבה
להתחבר – לרצות להיות חלק מהתמונה
ותוך כדי תנועה לראות אותה משתנה

זו סוג של מחלה אומרים במשפחה
הוא לא מסוגל להיות רגע אחד במנוחה
סוג של סטייה נפשית על גבול הרפואי
יאמרו שוכני אוהלים באגביות רגעית
הרי אף פעם אין לך מספיק זמן לכלום
מה הצורך הזה לשנות את היקום

זה כנראה טמון בי הפחד הלא מודע מן השגרה
ודעות כאלה רק מחזקות אצלי את היצירה
מזרזות אותי להתנתק מהכורסא ולצאת להרפתקה
לחוות את הריגוש הבלתי נשלט מהלא נודע
ליצור מרעיון פשוט סיפור הצלחה
או סיפור מסגרת
גם טרנד זמני יתקבל בברכה
העיקר לא לשבת על המדוכה
להסתכן בשינוי
לראות לידה בהילוך איטי
לרקום חלום
אני ממש חייב את זה כדי לנשום.

        + 


קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי (21:00 – 21:30 )

אז חיים טובים
וניפגש
עזי לוי : 0544266802

זיקים:
1)   מצאנו מקום !!! קפה בוגרשוב בבוגרשוב 27  - מקום חדש בעיצוב יפיפיה , מואר ומלא באווירה טובה , מארח אותנו לחודשי החורף הקרים. בואו בהמוניכם.
2)   כן כן , חוזרים לבוגרשוב , כנראה זו הקארמה שלנו , את בית הקפה מנהלים שני חברה צעירים ונעימים למדי. אני מקווה שנעשה שם טוב למלכים וניצור אווירה חיובית שתהא טובה לשני הצדדים. סומך עליכם אנשים טובים.
3)   עוד בקפה בוגרשוב – משעה 10 בערב , האלכוהול בחצי מחיר. כבר מקום כלבבי.
4)   המייל נשלח באיחור משהו מכמה סיבות, הראשונה היא שגם לי מגיע קורטוב של חופש , והשאר תלויות בחוסר שינה , וירוסים, סידורים ושאר ירקות.
5)   ליבנו ( אני מרשה לעצמי לדבר בשם כולם ) נחמץ מאסון הכרמל , מהאובדן בנפש ומאובדן הלב הירוק והמדהים הזה של צפון הארץ. כואב כואב כואב.
6)   בכל זאת למרות הכל  - חג שמח שיהיה.
7)   בעקבות החג נפתחה תנועה חדשה – "לביבות עכשיו" המתריסה את היותה של הסופגניה כסממן מרכזי בחג, בעוד הלביבה שמה אותה בכיס.
8)   לכל החדשים והחדשות  -  אתם מוזמנים להגיע לקפה בוגרשוב , יהיו משחקים, ניתוחים , הסברים למי שרוצה, משחקי זוגות חידות ועוד הפתעות.
9) קהילת הגו מוזמנת לשחזר את ההצלחה משנה שעברה – אתם חלק מאיתנו.
10) הגיבו בבלוג – תגידו מה אתם חושבים – כמו שאתם אוהבים לקרוא מה אנשים אחרים כתבו , גם הם רוצים לדעת מה אתם חושבים.
11) טוב יאללה... נתראה בערב.

2 תגובות:

  1. קרנולית7.12.10

    אז מה בקנה, עזיקה?

    השבמחק
  2. שאלה מצויינת... יש כמה רעיונות אבל אף אחד מהם לא מספיק לי לתנועה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.